//Little Sweet Candy
tarikh 6 + bulan 6 = tahun 12 . cantek !
Thursday 7 June 2012 | 07:01 | 0 ♥ Sweet Candy
assalamualaikum .

hai , cerite yang sangat gembire ;). nak tahu kenape ? aku keluar dengan husband akulah . sape lagi . aku tak curang punye . sebab aku sayang dia . hehe . semalam aku keluar dengan dia pergi melaka bersama sweet couple eyka , ihsan , naim , alan . korang memang gile  , membuat aku sakit hati . tahu ! kiteorang pergi melaka naik kerete . manje kite bawak au . dia dah janji nak bawak kite jalan2 and orang pertama dia bawak adalah saya ;). terima kasih sayang . ok nak cerite ni , first pukul 9 tepat amik aku dirumah . kali pertama aku tengok dia bawak kite YA ALLAH . hemsemnye kau sayang . sumpah tak tipu . hehe . dan selepas itu pergi rumah eyka tengok dia baru lepas mandi . dia dah siap tu pergi rumah ihsan . telefon dia . ya allah tak angkat . tidoo mati ! hehe . setengah jam tunggu dia . lepas itu nampak adik sedare ihsan .  so eyka jerit adikk !!! then dia pusing . eyka keluar kerete and suruh kejut ihsan . hehe . kelaka . ihsan dah bagun . masuklah kerete dengan ASSALAMUALAIKUM . hehe wassalam . manje baru jea start kerete, adik sedere ihsan excident depan mata kiteorang then eyka menjerit dalam kerete .adiiiiikkkkkkkkkkk ! aku tergelak jea . so kelake . pergi tengok tak ad pape . budak tu sempat gelak . hehe . on the way nak pergi melaka tu manje bawak laju . kerete dak alan dekat dengan kiteorang . aku menjerit name manje . sempat gaduh kat dalam kerete . HAHA . terus eyka and ihsan diam . dengar aku dengan dia gaduh . HAHA . kelake sangat2 . dah sampai melake . so arah tuju yang kiteorang pergi sarapan pagi di MD . dah makan segale bagai . pergi main apa ntah . secare tiba2 ada kedai beg kat depan tu . so ngade2 gan manje jup . pujuk dia terus dapat . YEESS terima kasih manje . iloveyousayang ! lepas terus beli tiket . 


tu dia tiket kat manje . btw tak nampak ap2 pon . hehe . lepas tu aku pegilah beli makanan segale bagai . dan terus masuk .


sebelum masuk . tengok ap yang terjadi kat kiteorang . hehe . peluk rigth ? rindu seyh dekat dia . sumpah tak tipu . dia pun rindu aku . hehe . sambung balek cerite diatas . kiteorang tengok  MAN SEWEL ! boleh tahanlah . hehe . "CITE SINI HABIS SINI" haha . ape pon tak boleh . hehe ;) . dah keluar tu pergi masuk ap ntah 3D kot yang nampak haiwan dekat tu . 8 minit jea . tapi best manje peluk kite . hehe sebab kite takut !

lepas tu rancang nak main boling dekat MITC . tahulah bawak kerete . hehe . first game aku menang . second my husband . tengok suami isteri menang yang lain sume bwekk;P kalah ! malas nak cerite banyaklah .selepas habis je turun main boling . tengok eyka n ihsan . SUNGGUH ROMENTIK .


tengok sweetkan . jelous saya . tapi saya tahu husband saya akan buad macam tu kat sayakan . hehe . sayang akan tunggu manje . peace (V) . ok dah nak balek .
tengok manje . hemsem kan . so goooodddd ;)muuuuaaaaahhhhhh <3 . manje iloveyousomuch . hehe . dan lepas tu balek hanta ihsan n eyka . dah tamat . bye2 manje . ilove u .. mmuuuaaahhhh nanti kite keluar lagi oke .;D . bye syang . !

♥ Disclaimer ♥

  
 WRITE ANYTHING ABOUT YOU HERE

♥ Tagboard ♥

YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE (!)

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : YOUR NAME