//Little Sweet Candy
kuttiip !
Friday 18 May 2012 | 03:26 | 0 ♥ Sweet Candy
ASSALAMUALAIKUM. 

HAI . aku nak cite pasal kutip . sape kutip ? ye dea kucing kesayangan aku , dah macam anak aku buad dea . btw dea dah mati pada 15 MEI pukul 9.45malam . hm sedeh tau . 2hari dea demam then tak nak makan . ya allah sedeh sangat-2 . selalunye dea kejut aku . dea nek atas katil then dea men rambut n gigit-2 . aku balik sekulah dea men kain sekulah aku .aku tido dea pon tydo. kalu dea lapar dea panjat mane yang patut . then berlari macam tiger . banyak lagi . tapi sekunk dea dah tak . sedih sangat-2 . hanye tuhan jea tahu kehilangan sorang mak kepada anak . perit rase dea . sumpah tak tipu . aku menangis au . walaupun hati gental tapi perasaan sayang terhadap binatang mang sayang gile-2 . hah ? kenape aku namekan dea kutip ? oh sebab aku kutip dea kat umah atok aku . yelah sape nak bagi dea makan . opah aku dah meninggal . atok aku tu bukan reti masak pon . telur jea dea tahu . dan sampai sekarang aku merindui kutip sangat-2. hm . sedih sangat-2 . sayang ku kutip mama rindu awak sayang . tak ad sape yang boleh ganti perasan aku kat dea . sebelum kutip pergi aku sepat mandi , bagi dea ubat then yang paling penting aku ciom dea walaupun dea macam tak gerak .. kkkkkkkkkkuuuuuuuuuuttttttiiiiiiiiiiiippppppppp!!!!!

ni lha kutip . comel kan macam tuan dea . aku sayang dea ya allah kenape kau tarik nyawa dea awal ? aku sayang dea . aku harap kau aman kat sane sayang . iloveu kitup . ! bye *sedih sangat-2 ni * 


♥ Disclaimer ♥

  
 WRITE ANYTHING ABOUT YOU HERE

♥ Tagboard ♥

YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE (!)

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : YOUR NAME