//Little Sweet Candy
BEST GILER!
Monday 28 May 2012 | 23:59 | 0 ♥ Sweet Candy
ASSALAMUALAIKUM .

Hai korang , aku sudah sampai melake .best gile pergi PULAU PANGKOR .seronok dengan sedara mara aku and family aku . kali ni mang the best lha . beria-2 aku nak cite kat blog ni .hehe . first sekali berkumpul dekat MERU . sebanyak 3 buah kerete .dan selepas tu bergerak lha ke mane sabak bernam jumpa lha pak ngah. dah ad 4 kerete . sampai ke JATI LUMUT , PERAK . selama 3 jam duduk didalam kerete . dah sampai situ of course lha bergambar ..

 
ngok tu budak comel pakai baju kuning tu . macam sakai . sebab sikat tak ad . hehe . sebelah tu elsya . my cousin yang gedik nak mampus . HAHA . abaikan dea . 


oke sudah naik ferry yang busuk gile babi .sakit kepale hotak aku . nak pengsen aku . duduk dalam tu 45 minit jea . dekat jea tak jauh pon . ngok budak yang comel tu . name dea najim . jangan carik pasal dengan dea . nanti dea cubit kau sampai berdarah . jangan men-2 dengan dea . nakal ! 

dah sampai ke pulau pangkor . sis aku tak amik pic pulau pangkor tu . tak sempat . ad orang pakse naik van pink dorang . gile lha bawak kiteorang macam anak ayam . belum tutup pintu baru nak duduk dah jalan . sial . HAHA .


ngok adek sedare aku . relex jea . siap berpic lagi . aduh! muke mintak kaki jea . HAHA . ngok dea tenang jea . Oh rigth ! dah sampai hotel PUTERI BAYU . sampai-2 jea terus makan tengah hari. HAHA . bayangkan satu buffer tu kiteorang punye . sodap-2 . lauk pon sodap . 
time ni dah habis makan . sedap sangat-2 . nampak budak kecil tu. name dea nur iman kaisara . pandai bercakap au . korang ad . ngok time ni dea bisik ap ntah . lupe pulak . tapi sepatah jea dea cakap . HAHA . adek-2 !

lepas tu dah dapat kunci bilik . num bilik aku 319 . 2 katil jea .family aku dah lha 6 orang .terpakse lha tydo satu katil 2 orang . lagi 2 orang tu tydo bawah . nak tahu sape .mak n aya aku lha . haha . jahat tak kiteorg . hehe . dah dapat bilik tu . terus tukar baju pegi mandi summing pool n laut.


tu nampak tu fara pakai baju pink tu . guru berenang ellsya . kau ingat aku tak reti berenang ke ? hy jangan cabar aku lha . jom lha lawan . HAHA .


time ni kat laut .masin gile air dea .weekk nak muntah makcik . kiteorang tak pegi pon jauh-2 . dekat situ jea .


ngok jahat dorang tanam aku . siap ad tetek n burung lagi tu . HAHA . Ngok sedara aku bab nak kene kan orang num satu . hish teruk-2 . lepas tu kiteorang main bananan bots . gile kelaka . sis aku himpap aku . hah lemas aku .HEHE .


oke dah malam . dah makan sume ngok tibe-2 budak dorang ni dating . fuyoo. tak padan dengan kecik . hehe . tapi dorang sweet . hehe . dah makan lepak . keluar pegi minum teh ais .  HAHA . macam-2 lha family aku . hehe. dah minum tu terus balik n tydo .. huuu penat  ... sudah hari pertama berlalu ...
HAI . SELAMAT PAGI . pagi ni kiteorang nak pegi jalan-2 dekat pekan . sebelum pegi tu mesti lha kene sarapan . HAHA .
tu dea sedere kembar aku .adira . baru darjah 6 dah pandai bergaya . kalah aku.hehe.  dea lha suke rapat dengan aku .korang ngok atas meja tu ad telur . eee . saya geli dengan telur separuh masak . bweekk .nak muntah aku . tak suke ! dah tutup cite . oke nak keluar dah . 


 muke sume mintak kaki . ntah ap lagi sis aku yang first tu . hehe . time ni nak tunggu van ayam . gile risau beb . HAHA .


ngok cantikkan van tu . warna pink . ni lha van ayam . nak nek tu tawakal jea lha. risau gile. dah nek tu alhamdulilah . oke lha. rupe nye dah kene maki . haha. padan muke . hehe .


ni tempat pertama berhenti .pantai nipah .name aya aku .hah .tu dea my papa n brother azryl . gemok ;P

 ngok lelaki gentleman . sume poyo ! hAHA. dan lepas tu pegi tempat cina . apo ntah name ea . 

ni dea tempat ea. tu sis aku yang kedue .dan selepas tu pegi jalan-2 tempat ap ntah . sume nye lupe . bweek;P. dan lepas tu balek ke hotel nak pegi snorking n jungle tracking


 
  oh best-2 . terlampau best . tak boleh nak dikate kan sampaikan aku sakit dekat sini . hehe . kelaka nye .

oke siap sedia untuk makan malam bbq . hm tapi tak dapat makan pon .so sad . sebab tak ad selere. 


 ni meja dinner kiteorang. siap dengan lilin lagi tu . time ni aku tak ad. aku kat hotel sebab sakit sangat-2. hm tapi terpakse turun sebab mami panggil . ngok dorang makan sedap tapi tak dapat makan pon .dan lepas tu aku terasa loya . ngok lha ap terjadi . ....

 
eee . muntah .haha . geli tak . ngok lha puas-2 .maggi pon ad . hehe .. dan selepas tu kiteorang lepak . 


pandai-2 orang lha carik aku yang mane . haha ;) . dah lepak tu terus tydo . huhu sodap . 
besok dah nak balek dah ;(.

HOI ! bangun lha . dah pagi .gemok-2 . tu dea aku . HAHA . dah lepas bagun gosok gigi ,pegi tepon my manje sebab ap dea memekak kat teliger aku semalam . so dah mintak maaf semue . dah selesai .kejut adira pergi sarapan n terus mandi . dah pukul 10, siap-2 nak balik . tepat pukul 11.30 pegi berampus dari hotel tu. HAHA. lepas tu naik lah van ayam tu . dah sampai kat stesen ferry . sementara ferry nak bukak . ni lha keje aku .

 HAHA .muke mintak bontot. . abaikan . asalkan aku nak balik nak jumpe my husband .bwekk ;P miss gile kat awak sayang . oke ferry dah bukak . bt3 camere pon dah habis . so sekarang aku dah selamat sampai ke rumah ku . btw holiday tahun nii the best . iloveuall .bye ;)






♥ Disclaimer ♥

  
 WRITE ANYTHING ABOUT YOU HERE

♥ Tagboard ♥

YOUR SHOUTMIX CODE AT HERE (!)

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : YOUR NAME